Print More

A former Voice of America employee questions whether public radio stations should carry the BBC World Service without warning listeners that the service is funded by the British Foreign Office. “. . . [I]t is disturbing that a foreign broadcaster has taken such a prominent role in U.S. public radio,” writes David Pitts in the Washington Post.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *