Print More

Three journalists quit a health program project at Connecticut PTV after top managers pressed them to interview execs of a hospital that partially funded the project, the Hartford Courant reported today [image of front page]. The Courant launched its critique of CPT yesterday with a piece criticizing its reduced local programming and the management of President Jerry Franklin. The newspaper points to Pittsburgh’s WQED as a station of similar size with more local production. No gloves are laid upon the Connecticut network’s radio wing.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *